Pagina's

woensdag 28 juli 2010

Laatste Twisted Sketches

Omdat ik er echt geen zin meer in had, is dit de laatste keer dat ik voor Twisted sketches een Lo heb gemaakt. Niet omdat het het DT werk vervelend vond, helemaal niet, maar gewoon omdat ik mijn draai niet kan vinden in 'scrapland'. Ik vind scrappen heerlijk, gewoon omdat ik het leuk vind om foto's mooi in te plakken. Maar heel veel in het scrapwereldje spreekt me niet aan. Het overdreven gedoe over kinderen, die allemaal 'angels' 'special' etc. zijn (pfff ik zie in het onderwijs precies het tegenovergestelde). De regel 'hoe meer embellishments je ertegen aan gooit (geld), hoe mooier je layout'. Het gebruik van alleen maar 'pretty pictures': plaatjes van mooie meisjes of baby's die vaak ook nog bewerkt zijn in photoshop... Ik vind er niets aan. Voor mij is scrappen een aardige hobby (net als bridge of zingen) maar geen 'life-art' of 'addiction'.

Daarover heb ik vaker met Anam Stubbington van Twisted Sketches gemaild en ook zij herkent er wel wat in. Ik blijf gewoon scrappen en doe wel mee aan challenges, want dat is gewoon leuk, maar verder heb ik zoiets van laat maar zitten.

Deze sketch was de laatste uitdaging voor de DT leden en de twist was 'Joy'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten