Pagina's

dinsdag 15 juni 2010

Creabest scrapkampioenschap 2010 #4

Pfff de Nederlandse vlag. Wat moet ik ermee. Die kleuren, en 't sentiment...
Maar goed, de foto heeft me wel aan het denken gezet, ben ik nog trots op onze vlag, nee dus, dit is de journaling:

Sinds 1,5 miljoen Nederlanders op de PVV hebben gestemd, kan ik niet meer trots zijn op mijn land, onze vlag. Ik ken de mensen die hij en al die anderen, haat: ik werk er dagelijks mee. Ik zie vriendelijke vrouwen die maar één ding willen: een toekomst voor hun kinderen. Ik zie mannen die worstelen met hun afkomst en cultuur en die mij altijd vriendelijk groeten, ik zie kinderen die gewoon kind zijn.
En daarom twijfel ik aan die vlag, die hier zo trots wappert aan de Munttoren, tijdens Koninginnedag in Amsterdam, een super Nederlands feest dat bij ons gewoon gevierd wordt door meer dan 170 nationaliteiten. Een vlag die voor mij nu besmeurd is.


Patries

Geen opmerkingen:

Een reactie posten