Pagina's

zondag 11 oktober 2009

Cherry Pie 3

Pfff ik werk me nog steeds suf aan de afwerking van de Cherry Pie projecten.
Wel leuk hoor! Maar ik heb toch te doen met de vrouwen die 8 of 10 workshops deden.

Deze wallhanger maakte ik n.a.v. de workshop van Nathalie Kalbach.
Chipboard op A4 formaat. Eerst 3 kleuren verf opspuiten en uitsmeren met een creditcard. Daarna bestempelen met verschillende stempels, maar ook noppenfolie en ander afval materiaal.
Het koper is van een bepaalde fabriek ik ben vergeten welke. Het kleine canvasje is geverfd in een van de grondkleuren. De Prima paintable is bewerkt met alcoholpaint. Het chipboard alfabet is ook van Prima.

De spread was één van de 3 projekten van Vicky Boutin. Ze is een heel aardige vrouw, weet veel en kan 5 kwartier in een uur praten (zelf terwijl ze verkouden was).
Het papier is 360 degrees van sandelion. Erg leuk helaas gaat de lijn eruit. Misschien dat we daarom zóveel embellishments kregen.


Er is eerst gestempeld met Yoghurt bekers op kraftpapier. Daarna stukjes papier erop en vervolgens de vele stickers, rubbons, chipboardstickers etc. erbij. Makkelijk en effectief.
Ik heb helaas niet genoeg foto's voor de andere LO's van Vicky... dat komt nog wel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten